En bulle om dagen?

Jag har hört ryktas att frilansjournalister har rätt att dra av en kopp kaffe och bulle om dagen. Jo, så ska det visst vara. Men friskvård, det går inte. Inte konstigt att vi långsamt växer till en degig soffliggarnation. Om det nu stämmer med bull-avdraget. Jag lovar att kolla och återkomma med svar!

/Lina

uppdaterat:
Nu har jag googlat fram svaret. Så klart gällde fikan bara för anställda och arbetsgivare. No-no för enskilda näringsidkare alltså. Kanske lika bra det, med tanke på beach 2009…
I alla fall, den goda nyheten är att jag stötte på en ganska bra bokföringssajt under tiden. www.bokforingstips.se

2 kommentarer

Filed under Frilansvardagen, Länktips, Pappersarbete

2 responses to “En bulle om dagen?

  1. Cicci Fors

    Nu har jag äntligen tittat in på er fina blogg. Bra peppat! Det är knappt så jag vill vänta till september! 🙂
    Vi ses
    kram Cicci

  2. Lina

    Kul att höra, och lycka till med frilansandet i höst!
    kram Lina