Nystart

Som ni ser mjukstartar vi lite inför hösten här på Frilansbloggen. Lina befinner sig i det stora landet i öster; Kina, och har redan hunnit drabbats av den kinesiska censuren. Hon kommer inte åt WordPress.

Själv har jag hårdstartat med säljmejl, och ägnar dagarna åt att fräsa över sommarkoman som drabbar Sveriges redaktioner under juni, juli och augusti. Hur jag som frilans ska komma runt det faktum att det är svårt att sälja från slutet av maj till början av september har jag inte listat ut än. Tips emottages tacksamt.

Kanske borde jag läsa den här boken; Försäljning för icke-säljare, som jag hittade till via ett mycket bra inlägg på Gunilla’s travelogue. Matnyttiga tips för alla som funderar på en frilanstillvaro!

/Lisa

Lämna en kommentar

Filed under Länktips, Nybörjartips

Kommentarer inaktiverade.