Omröstning: Ska du vara julledig?

 

Just nu planerar jag min julledighet. Jag har en stor text kvar att leverera, målet är att göra det senast måndag. Sen ska jag njuta av julen! (Eller ja, laga mat/städa/stresshandla/pynta etc. etc. Den riktiga ledigheten börjar väl först på Annandagen …)

Det ska bli underbart skönt! Eftersom jag haft olika anställningar de tre senaste åren i december har jag alltid varit tvungen att jobba i mellandagarna och direkt efter nyår. Nu tänkte jag passa på att ta riktigt ordentligt ledigt och vila ut min vinterglåmiga kropp. Mycket lyxigt val man kan göra som frilans! Förhoppningsvis är jag på topp sen igen i – i mitt tycke – årets tråkigaste månad; januari.

Hur ska ni göra med ledighet?

/Lisa

2 kommentarer

Filed under Omröstningar

2 responses to “Omröstning: Ska du vara julledig?

  1. Två veckors ledigt och sen ett yogaretreat innan jag börjar jobba igen. Hurra!

  2. Lina

    Åh, yogaretreat – låter underbart! (jag ska jobba i mellandagarna)